Allmänt

Jag vet att det har varit väldigt dålig uppdatering här, men har liksom inte haft något att skriva känns de som, har inte heller haft någon ork. Alla dagar har varit samma sak, vakna, kolla på tv, sitta vid datan, käka, kolla film, sitta vid datan, sova. Jag får panik av att inte jobba nu, får panik av att inte göra någonting alls. Den trettonde Augusti börjar jag jobba igen och ni anar inte hur glad jag är över det.

Igår var det en väldigt lugn dag, vaknade och sen hoppade in i duschen och sen gick jag upp till min partyprinsessa Pia som stog och lagade mat och Juha som stog i duschen. Efter det så åt dom middag och sen gick vi till centrum för att hyra film och Juha skulle dra ut en femhundring på spelmaskinerna, vilket han gjorde också. Sen gick vi hem till Pia och Juha igen och kollade på en film som jag redan hade sett.

Efter det så åkte jag till Spånga och träffade min fina Daniela som hade tattuerat sig. Vi satt och pratade om allt och ingenting sen åkte ja till Bålsta och träffa Fru och gick hem och sov. Nu sitter ja här i vardagsrummet med Jonas och kollar tv och ska om ett tag börja packa ihop mina saker och vänta på att Micke kommer och hämtarmig för att sen åka upp till mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0