Helgen

Helgen som var var väldigt händelserik måste ja säga.

Fredags: Började med att jag och Fru gjorde oss i ordning, sen sprang jag in på bolaget och köpte öl och sen gick vi till Biffen och satte oss med Juha, Honen och Ante. Sen bar de av hem till Pia och Juha eftersom att Joha och Honken skulle duscha och göra sig i ordning, När vi var där så gled jag över till brorsans kompis Ante där det var massa folk. Sen gick vi ner till Biffen igen och Fru åkte till stan. Det var bra drag och det hände mycket den kvällen, Juha fick ett glas i huvudet, sen kom även brorsan och hans polare ner. Efter det gick jag Kenny och Charlie hem till brorsan där jag och Charlie drack massa mintu och vin.

Lördags: Vaknade av att Juha ringde och väckte mig vid niotiden och breve mig låg en trött jävla Charlie, jag såg att mintuflaskan stog bredvid sängen så jag sträckte mig efter den och tåg några klunkar, så var lördagen igång . Det kommer komma upp en bild på Charlie snart också. Ja han var vaken och han ville att jag skulle måla på honom. "Kan du inte köra en fet ryggtavla?" "Självklart, men det får inte plats mer" "men rita på benen då". Sen blev det vin och sen gick jag över till Pia för lite bärs och lite mer mintu. Full som en kastrull gick ja hem till Fru för att duscha och sen gick vi till Biffen och mötte upp resten. Var även uppe hos brorsan ett tag där dom krökade som vanligt.

Söndags: När jag vaknade upp hemma hos Pia sliten som ett jävla as och hade lite halvångest över den fullaste helgen på länge sen ringer Grönis och frågar om vi ska dricka öl, jag funderar ett slag och ringer upp honom tio minuter efter. "Vi möts i Gröna dalen". Sen kom även Honken förbi och vi spelade basket och drack öl. Det var rolig och full blev jag kan jag lova. Sen gick vi hem till Grönisoch dräggade lite sen gick jag hem och sov hos Frun vid halv fem tiden. F A I L

Snälla förstå ironin i att jag skriver Biffen med fet text och ett hjärta efter. Jag har säkert glömt om att skriva om halva helgen, men allt ska inte upp här. Ni som vet, ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0