Hos mami

Sådär då, då var man hemma hos mami. Ligger i soffan och kollar på något kefft program på tv. Har precis dragit i mig två mackor eftersom jag kom på att jag inte ätit något sen i förrgår (!?) Tänker ligga här i soffan och bara ta det lugnt hela dagen, ikväll blir det nog en film som mamma och Micke har tankat, dom har alltid massa nya filmer. Det är bara att välja och vraka. Perfekt. Att vara här hemma hos mamma är som rehab, slappa och ta det lugnt, kolla på film och äta. Måste softa ner lite nu, jag börjar ju faktiskt jobba nästa torsdag =D Jusste måste till Solna och säga upp mig innan det också, får inte vara anställd på två säljbolag samtidigt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0