Ledig måndag

Idag blev det inge jobb för min del, han ja jobbar me skulle på möte och sitta och fixa med massa papper. Nu är det inte långt kvar tills jag-ska-jobba-en-hel-månad-i-sträck. Ska bli skönt att vara nykter en hel månad dock, det var inte igår. Idag har jag städat, kollat på The Hills, One tree hill och nu Las Vegas. Såg en film i morse också, kärleksfilm.

Fredags: Jag åkte till kontoret för att sitta och ha möte i fem timmar. Vi gick igenom alla avtal och vad allting var för något och sådär, det var jag och tre killar till plus han som lärde upp oss. Visste ni att just nu är jag enda tjejen på hela företaget? Ja jag trivs. Men det ska komma två tjejer nu i veckan som ska börja, men inte i min grupp. Men så fort mötet var slut mötte jag upp Daniela älskling och gick till bolaget för att köpa öl sen åkte vi hem till henne och förade lite sen åkte vi till Rålis. Det var mycket trevligt måste jag säga.

Lördag: Det var en dyster dag för många här i Bålsta, på självaste Håbo festdag. Men vi gförsökte hålla oss samman. Vila i frid Christian.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0