Less

Jag har ingen ork att snacka med någon, känner mig fett låg. Har vart så ett tag nu. Jag orkar inte, och jag pallar inte folk som ska hålla på att hetsa om saker och ting. Låt mig va! I helgen var jag iaf på Sportbaren och träffade lite gamla vänner vilket var sjukt roligt. Idag har jag vart på möte på kontoret om mördarmånadens budget och lite sånt där. I morgon kommer en kille från Tele2 kontoret och ska prata lite med alla säljare och på Onsdag smäller det. Jag ska börja köra själv och casha in. Kommer bli bra tror jag, Thailand i januari hoppas jag också. Jag och Pia, fyfan vad vi kommer ha det bra! Så jävla trött på alla jävla barn.

"Vill vakna upp breve dig" ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0