Min underbara vän

Sa till mig idag "Det låter som du redan vet vad du vill, att du har vetat det en stund men att du inte riktigt kan släppa din rädsla för att bli sårad. Det är inte bara du shorty, det är genuint mänskligt beteende att vara rädd, att sen släppa ännu en hållbar princip att låta någon komma in på livet, verkligen låta någon se dig. Det är en konst. Du måste känna att du vågar, att du vill vet jag redan, precis som alla andra som har pratat med dig. Nu handlar det om dina egna principer och känslor. Min rädsla har alltid varit att vara ensam för jag tror jag är skitdålig på att ragga o flirta o va singel du vet.. men vi har en sak gemensamt nu; rädslan att släppa taget av det vi vet! förståry?" Tack älskade vän! Du har fått mig att inse en del idag och jag tänker göra precis som du har sagt ♥ Vilka vänner jag har

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0