Möte

Idag har jag vart på möte på kontoret, en kille från Tele2 kontoret va där och pratade lite med oss. Måste tilllägga att det är ca tjugo grabbar, plus mig. Jag är alltså enda tejen men det kommer nog in lite chicks snart också. I morgon börjar mördarmånaden och jag är väldigt nervös men endå jävligt taggad.

Efter mötet idag åkte jag till Centralen men missade såklart precis tåget så jag åkte till Västermalmsgallerian och hälsde på Morad och Pojai Telekiosken. Ja och Poja tog hans racebil och åkte och handlade lite mobiler på NetonNet och åkte och lämnade dom i Telekiosken i Kista. Efter det åkte jag hem och nu ligger jag här. Önska mig lycka till för i morogn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0