Sjukling

Jag är så helvettes sjuk. Näsan bara rinner och jag hostar så jag får kvälningar och svettas, säkert feber. Tån håller dock på att bli ättre men kan fortfarande inte gå på den. Två killar som jag och Pia träffade på URF ska tydligen ner till Summer Jam i Tyskland nästa sommar. Visst det är i Juli nästa sommar men de gäller att planera ;) Men jag och Pia har dock pratat om att också åka ner dit och då tänkte vi faktiskt sammåka med dom här två partyprinsarna. Bra va? Självklart blir det URF nästa år också.


Här är en video från URF 2010 på Bunny Wailer.
Kommer ihåg när den här låten spelades, hade ett par stora armar runt mig.
Man kan säga att jag trivdes.. ♥

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0