Sommaren 2010

I början var det sjukt bra drag, nu börjar de gå mot mörkare tider men det gör mig faktiskt ingenting, ska snart börja jobba och snart är vintern här. Stora mysiga kofter, te och mysiga hemmakvällar. Gud ge mig vinter!


Någon randomkväll i stan med Wilmer, Linus och Lina


Det var mycker Kir i början av sommaren



Frugans student, jag och Linus


Jag och Lillebror på min 20årsdag


Jag och Frugan på min 20årsdag


Söta jag


På Berns på min 20årsdag
DJ-båzet


Shopping sen krök med Frugan


Väntar på första tåget efter att ha vart på F12.
Det var då Joel Kinnaman, Nääken, Salongbetong-Danne m.fl var där.
Tyngsta kvällen


En fet kväll på Fabriken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0