Söndag

Då var den här helgen förbi. I Fredags var jag som sagt hos mamma sen på Biffen ett tag. Igår låg jag bara hemma och orkade inte hitta på något tills jag pratade med Frida och vi kom på att vi skulle åka till Kista och kolla lite på kläder, efter det åkte jag hem och åt och sen gick ut och mötte Frida igen. Det som är så skönt är att vi bor på gatorna breve varandra så vi satte oss ute och ba snackade skit och sen gick jag hem och sov. Nykter lördag den 14 Augusti 2010. Bra Nathalie 'klappar mig själv på axeln'.

I morgon börjar jag jobba igen, så himla taggad är jag! Jag och han jag ska jobba me kommer bli ett så jävla bra team jag känner det på mig. Det här kommer bli kanonbra! Uppdaterar mer i morgon efter jobbet så kan ja berätta hur de gick! Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0