Taggad som fan!

Killen ja ska jobba med ringde precis, han har ringt mig nästan varje dag sen i Onsdags för att se hur jag mår och sådär eftersom att jag har vart sjuk (gulligt). Jag blev supertaggad av samtalet vi hade precis, han och jag kommer bli ett sånt jävla bra team och jag ska få börja sälja igen! Det här kommer bli så jävla bra tror jag. Gud inget kan få mig på dåligt humör nu. Cash is king!

Igår så satt jag först hemma hos mamma, vi satt med benen i polen i solen och drack lite vin och lyssnade på musik och bara pratade sen åkte jag ner till Teivi och drack lite mer sen gick vi på Biffen (ofcourse!) Satt där ett tag sen gick jag hema till pappa och la mig och sov. Det blev tydligen massa bråk där efter att jag gick. Vilken tur att jag inte var kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0