Tisdag

God moron. Fyfan vad jag frös när jag vaknade för ett tag sen. Var tvungen att springa till duschen och där stog jag ett bra tag. Tror ni inte de var ännu kallare när ja skulle ut ur duchen sen? Såklart. Idag ska jag på möte på kontoret (igen) och i morgon kör vi igång våran mördarmånad. Igår ringde min "chef" och frågade om ja ville ha en biljett utomlands och fick fixa fickpengar själv eller en kryssning? Det är ju han och jag som åker, får prata mer om det idag.

Alltså jag känner mig som en riktig bitterfitta just nu, jag orkar inte prata med er. Jag är så jävla less på erat skitsnack hit och skitsnack dit. Hets hit och hets dit. Låt mig bara vara, behöver faktiskt ingen av er just nu. Hör av mig till er när jag har ork..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0