Blir tokig

Nu ligger jag, frugan och tje bigbrother och kollar Sex and the city och har precis kollat på Not another teen movie. Sjukt rolig film om du frågar mig. "Who is this?" "my mom" "you got her eyes". Frugan fattar och det är sjukt roligt, skrattade i ungefär fem minuter. Och jag vill inte att du skriveer till mig, vi är ett avslutat kapitel och du snackar bara en massa jävla skit hela tiden. Jag är klar med det och jag har gått viare. Behöver inte dig. Har klarat mig galant utan dig i ungefär två-tre månader nu och behöver dig inte nu, och kommer aldrig att göra. Visst det vi hade vad mysigt, men det funkade liksom inte. Kom ihåg att det är dig det är fel på, inte mig. Nej snart är det paus i Sex and the city och då ska jag dra med frugan ut på en "jaghatardigciggen" och så ska jag prata av mig lite. Just det glömde berätta att vi har lagat äppelpaj också. Gottgott. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0