GLÖMDE!

Fredag: Så började jag och frugan med att sola, vi la oss på baksidan med lite musik och så låg vi där och pressade i kanske två-tre timmar. Lina blev röd som en kräfta på ryggen och det är hon fortfarqande och det är måndag (!?). Men iaf sen blev det grillning och sen hoppade vi in i duschen och gjorde oss i ordning och sen gick vi förbi bolaget sen upp till mig för att jag skulle byta om sen bar det av till stan för att möta Nikolina och Veronica sen åkte vi till långholmen där det var typ något rave aktigt. men det var trevligt. Runt elvatiden begav sig jag och Lina till Stadshagen för att dansa av oss på fabriken. Urfakknig AB. Vid tretiden åkte vi till Fridhemsplan och mötte upp Markus från mitt jobb och satte oss på donken sen ringde en annan kompis till mig och sa att han var i stan och snurra runt så vi fick åka bil hem på en gång istället för att sitta och vänta på tåget i två timmar. Underbart!

Lördag: Vaknade kvart över tre och får rent ut sagt panik. Bolaget stängde för en kvart sen, perfekt. Bra jobbat liksom. Så vi tog det bara lugnt hela dagen sen vid åtta tiden kom Linas mamma hem så vi drack lite vin med henne sen mötte vi upp lite vänner. och det blev en bra kväll trots allt.

Helgen får 3/5 toast

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0