God morgon folkz

Idag är det måndag morgon och solen skiner. Igår så var det slitage AB, låg i sängen typ hela dagen sen sov middag mellan sju och tio på kvällen. Sen när jag vaknade så gick jag ut och satte mig på baksidan och pratade lite med Jonas för Lina låg fortfarande och sov. Sen vaknade stumpan och då kom Jonas och Lina på den bästa iden på länge (inte). Att vi skulle gå till Shell så vi mötte upp Grönis och började knalla. Det tog typ 1½ timme sen när vi kom hem så la vi oss och kollade på Sanning eller Konsekvens. Sjukt länge sen jag såg den men den var bra.

Tänkte bara beräta att jag har fått tillbaka min mobil nu igen, så jävla underbart. Låg och pimpade den igår med bakgrund och nytt tema och så, så nu är den skitsnyg, har även lagt in massa ny musik på den. Min nya favoritlåt är Eminen ft. Rihanna - Love the way you lie. Den är sjukt bra, om ni inte har hört den borde ni testlyssna. Planer för idag då? Ingen aning faktiskt. Får se vad som händer och sker. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0