Helgen v. 27

Fredagen: Vaknade vi elva vilket är relativt tidigt för mig och Frugan. Gick upp och käkade frukost och gjorde oss i ordning och sen gick vi upp till bolaget och köpte en flaska Aurora som försvann väldigt fort, men det gör den väl alltid eller hur? Javisst. Sen började vi röra oss till tåget för att möta upp Trazan och Banane och åka till Apbeget, det var väldigt trevligt måste jag säga. Kapten Morgan och öl, behöver jag säga mer? Det var full rulle med andra ord. Efter det blev det Donken sen bar det av till Bålsta då vi mötte upp lite vänner på älskade Biffen (skämt och sido). Efter Biffen blev det nattbad sen gick jag hem och la mig i tio minuter, sen gick jag till mitt hem #3. Tett och Grön där det blev makaroner och Hem till Midgård, sen somnade jag.

Lördagen: Vaknade upp vid tolvtiden då jag gick till mitt älskade Biffen (jag är beroende) där Frugan, Honk, Juha och Jonas satt och drack öl. Jag och Juha bestämde oss för att åka till Västerås för att det va Powermeet så jag gick hem ch duschade och gjorde mig i ordning och åt korv med bröd. Vad hände sen? Jo jag la mig i sängen men fick inte många lugna minuter för sen kom hela packet hem svinfulla och sa att vi skulle till stan. Jag orkade inte det så jag låg kvar, hoppade även Västerås. När dom åkte till stan gick jag ner till Gröna Dalen och mötte Tett och Martin för några öl, sen var de full rulle igen. Lördagkvällen är väldigt suddig men tror den var rolig, förutom att Honk spillde rödvin på mina byxor. Fick springa runt i Tetts jeans resten av kvällen. Kul kille liksom.

Söndag: Slitage..


S - "Du är ju alltid full"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0