Pilutta dig

God morgon folkz. Sitter här hemma hos Lina och lyssnar på Toppen - Vad söt du är men frugan ligger fortfarande och sover. Så vad hade vi för oss igår då? Vi åkte in till stan och mötte upp Veronica och Nikolina sen åkte vi till Långholmen där de var musik ock så, det var trevligt. Sen efter det åkte jag och frugan till Fabriken där de faktiskt var helt okej drag. Efter det hade vi båda sån huvudvärk och vio åkte till donken och käkade lite och träffade min älskade lille pluttis Markus som jag jobbade med förut. Han är bara för underbar! Sen som tur var ringer en vän till mig och säger att han är i stan så han skjutsar hem oss. Var hemma vid kvart över fem tor jag. Ser ni vad klockan är nu? 11:34. Slitage. Nej nu ska jag snart hoppa lite på frugan. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0