Tidsfördiv

1. Det första du tvättar i duschen? Håret
2. Gillar du kaffe? Jag älskar kaffe!
3. Hur mår du just NU? Bra, lite uttråkad bara.
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Absolut ingen
5. Berätta om din senaste dröm? Drömde om Göteborg inatt, det var en jobbdröm.
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? Lätt!
7. Vad vill du ha just nu? Festivaldrägg med Ljzm.
8. Har du räknat till 1000 någon gång? Ödsla tid på något annat.
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? Både och ju!
10. Använder du smileys? Inte så ofta
11. Har du träffat någon kändis?
Räknas Joel Kinnaman? 
12. Gillar du keso? Absolut
13. Vilken låt hade du senast i huvudet?
Eminem ft. Rihanna - Love the way you lie
14. Hur många länder har du besökt? Det är ett par stycken. Vet inte riktigt
15. Är dina föräldrar stränga? Nej
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? I helvete heller
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? Linas nya navel ludd
18. Brukar du hyra film? NNej, frugan downloadar skiten
19. Var kommer du vara på lördag? Det har jag ingen aning om. Full iaf
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? Nej men jag såg på tv
22. Vad åt du till lunch? Frukost vid halv 5, två rostade mackor.
23. Har du lockigt hår? Lite grann
24. När grät du senast? När jag och Lina kollade på någon brölfilm förra veckan
25. Har du gått in i en vägg någon gång? Ja?
26. Favoritårstid? SOMMAR!
27. Vem höll du senast i handen? Guillermo tror jag det var.
28. Sover du med TVn på? Somnar alltid med tv:n på, frugan stänger av den.
29. Tycker du att du är gammal? 20års krisen har börjat JA!
30. Är du mörkrädd? Ja och det har jag varit sen jag var liten
31. Gillar du ditt liv just nu? Sova, äta och kolla på film, Sova äta... Typ helt okej
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? .....ja?
33. Har du bra syn? När jag är nykter
34. Var är dina föräldrar just nu? Mamma är i Egypten och Pappa hemma
35. Vad har du på dig just nu? Mina snygga rosa mjukisbyxor och ett gult linne. FLASH!
36. Vad var det senaste du köpte? Cola
37. Hatar du mer än 3 personer? Minst 10
38. Använder du sushipinnar? Ja det gör jag
40. Äger du ett vapen? Ja, Lina the pitbull
41. Gillar du ditt hår? Absolut
42. Gillar du dig själv? Jag älskar mig själv
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? Mamma!
44. Hur ofta använder du MSN?
Dagligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0