Helgen

Fredag: Stora dagen D. Det var då jag fyllde 20 gamla år. Började dagen med att vakna upp hemma hos Lina runt tjugo i tio tiden då Linas mamma kommer in "Loppski systembolaget öppnar om tjugo minuter!" Men det struntade jag i och låg kvar i sängen ett litet tag till, sen gick jag hem och duschade och sen kom Lina förbi så gick vi ner till bolaget. Jag var livrädd att gå in där haha! Efter det tog vi bussen upp till mami och spelade badminton med lillebror och sen kom även storebror och morfar och hans fru. Det blev grillning och efterrätter och massa drinkar. Sen bestämde vi oss för att röra oss ner till centrum då Jonas och Grönis mötte oss på bussen. När vi kom hem till Lina så däckade Jonas och Grönis och Ted skulle hem och byta om. Dom däckade också. Så jag och Lina (partyprinsessor som vi är) bestämde ossför att åka in till stan. Vi mtte upp Nikolina, Marek, Linus och Victor och åkte till Fabriken. Det var riktigt roligt där det var ett bra tag sen jag var där. Sen när det stängde vid tre (första tåget går tio över 5) så visste vi inte vad vi skulle göra så då blev vi erbjuda efterfest på Berns. Varför inte? Så vi hoppade in i en taxi och åkte dit och det ångrar jag inte för det var riktigt jävla roligt. Vid halv 5 vinglade vi ut och gick till tåget och åkte hem och sov.

Lördag: Efter fyra timmars sömn var det bara att vakna igen och gå till bolaget för att köpa lite cider och öl. Hade kvar två Kir flaskor sen kvällen innan också ock en drack vi upp direkt när vi vaknade. Sen blev det till att sitta och dricka på Linas baksida och lyssna på musik sen blev det grillning och så, trevligt trevligt. Sen så beslöt vi oss för att åka in till stan. Vi mötte upp Linus och Fabian och sen massa andra människor och hamnade på Gustav Adlofs torg där det var nedräkning till tolvslaget och det var så sjukt mycket folk och sjukt bra drag. Efter det bar det av till Dovas där det blev massa shottar och öl. Fulla som kastruller skulle vi gå till sista tåget, jag springer såklart åt fel håll och vi missar det. Men det gör inte så mycket för vi går till Donken och äter och sen hittar vi massa roliga människor på vägen. Sen åkte vi hem och sov. Lyckad helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0