Onsdag

Är lika med lill lördag. Vaknade vid tolv i morse hemma hos Lina och sen blev det frukst som faktiskt inte bestog av godis och ostbågar. Det blev två rostade mackor med juice. Efter det öppnade vi balkongdörren och såg att det var fint väder ute. Nu har vi suttit på hennes baksida och pumpat musik och snackat lite om sommarens händelser. Vad ska man säga?
Det kommer bli grymt!


Idag skulle jag behöva åka upp till mamma en snabbis och träffa lillebrorsan men vet inte om jag orkar göra det än. Så får se hur jag gör. Igår jobbade jag på dagis igen, det var ett till tre åringar och det var bland det jobbigaste jag har gjort. Efter jobbet gick jag hem och satte på mig mjukiskläder och sen tog jag min dator och gick ner till Lina för att bara kolla på film och sega. Nej nu ska jag göra något drastiskt. Puss

Softa, tjäna pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0