Tisdag

Idag är det tisdag, nu har jag diskat, duschat, gjort mig i ordning och ska smart möta Mförmodligen beroende på när han slutar. Sen ska jag följa med Lina och köpa en studentklänning i Centrum. Idag blir det nog Toy story och godis igen. Sköna chilldagar för snart är det helg då Lina tar studenten och då blir det full rulle kan jag lova. Dagen som min lilla Prinsessa ska hämtas är flyttad till fredag (!!!) Vill inte att hon ska åka.

Sen en annan sak, det känns som att det börjar bli lite för mycket med dig. Träffat dig alltför mycket den här sista helgen. Det är till och med att det börjar kännas jobbigt pga all nostalgi. Det var länge sen men allt sitter fortfarande kvar, du är trots allt the one and only jag någonsin har haft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0