Uppe med tuppen

God morgon (!!) I morse vaknade jag av att min andra mamma säger till Lina "Väck Loppski hon ska med mig till Willys och handla när du åker och jobbar" Jahha tänkte jag och så var det bara att slita sig upp från sängen och ta en kopp kaffe och en cigg på baksidan i solen med Lina. Nu har vi precis kommit hem från Willys och ska snart gå till Bolaget. (Hänga på låset AB) Men det är lika bra att gå dit nu annars kommer ju garanterat Kiren vara slut och då blir jag galen! Idag blir det grillning och dricka vin, lite myshäng dagen innan midsommar. Frugan är hemma vid tjugo över sju så jag får väl hänga med mamma #2 tils hon kommer hem. Ska även möta min originalmamma och hämta fem liters vin dunken. Hörs senare! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0