delete, check!

ditt nummer är raderat, du är en sån äcklig människa och jag vill inte ha något med dig att göra. Nu måste jag reda ut en liten sak som folk verkar ha missuppfattat ganska rejält eftersom att du ljuger och hittar på saker? Fick ett roligt samtal från en kompis igår som sa att hon hade gått runt och sagt att "Hon knäade mig i magen och skallade mig" Vilket självklart inte är sant! Jag känner inte den där tjejen och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, det där handlade inte ens om dig. Det var en annan person som jag var lack på och DU kommer och lägger dig i? Bara så att alla ska veta hur det ligger till nu. Nej vi bråkade aldrig fysiskt, vi höll varandra i håret lite snyggt. Du gör bara bort dig när du går runt och hittar på saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0