i lördags

så hände det en ganska rolig sak när vi var på väg hem med tunnelbanan. Jag Lina och Nickis sitter på två säten och killen mitt emot oss är jättefull, så full att han ramlar ut i mittengången och då säger Lina "vad gör du? sätt dig på sätet" Och killen sätter sig upp och börjar tjaffsa lite med Lina sen när vi är framme i Slussen säger jag till honom "skulle inte du av här?", "nej jag ska till stan" och då kommer Lina in och säger "det är ersättningsbussar". Fort som bara den spriger an ur tåget och skriker "tack,tack!" Visst kändes det lite elakt såhär i efterhand men han borde ju fattat eftersom att de gick på folk på tunnelbanan. Bränd kille

Kommentarer
Postat av: ljzm

hahahahahahahahahahahahaha tungaste

2010-05-24 @ 11:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0