Ljzm & Lnz

Igår så var jag och Lina hundvakt till dom små liven, dom hade så mycket energi igår och bråkade som bara den. Vi satt på hennes baksida och drack lite Kir och sen gick vi till Gröna dalen skolan så dom fick leka av sig lite. Sen kom även Z och hunden Bob förbi, Bob är så söt att jag bara vill äta upp honom! Efter det gick vi hem till Lina igen då hennes mamma kom hem med beskedet att dom var tvugna och avliva Blåklockan, RIP!

Sen åkte jag och Lina till söder och mötte Linus där det blev öl och den där turkisk peppar shoten som vi har tjajat så mycket om. Jag tog en fyra och en sexa sen minns jag inte så mycket mer från gårdagen. Jag ska snart kila ner till centrum och köpa nagellack och nagellackbortagningsmedel och sen ska jag upp till mamma för middag och en öl eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0