love life

Idag är det Onsdag, som dom flesta kallar lill lördag och krökar till, i det här fallet är det den tråkigaste dagen den här veckan eftersom att det inte är någon sol. Jag funderar på att gå och sola solarium idag, yes jag vet jag blir beroende av att sola och att vara brun. Men nu måste jag sola solarium bara för att jag är vit över brösten av bikinin, ingen höjdare!

Nu sitter jag och pratar med min polare nere från Mexico, vilket inte gör mig mindre sugen på att sola och dricka sprit! Skämt och sido, men jag blir så less på Sverige bara. Det ska alltid vara massa drama, inget att göra så varför inte bo på ett av väldens finaste ställen med vita långa stränder, party all night long och bara massa glada människor. Ta mig dit nu..
(Lägger snart upp en ny bild från Mexico sommin kompis har tagit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0