måndag

Nu är det måndag vilket jag tycker är ganska skönt eftersom att den här helgen har varit fylld av alkohol. Har hunnit med en hel del faktiskt. Vi har grillat, försökt cykla, klättra över staket, vart hos mamma, vart hos brorsan och biffen. Det är inte det enda kan jag säga, det har varit en riktigt rolig helg. I lördags var den bästa dagen, jag och Lina gled runt osminkade i mjukiskläder, men det gick ju bra endå haha.

Just nu håller jag på att tvätta och idag blir det kontoutdrag vilket jag egentligen inte vill göra men måste för tänkte dra med mig Lina in till stan i morgon och shoppa lite. Nej nu blir det frulle. vi hörs när vi hörs. (vet inte vilka bilder jag vill lägga upp än, det var ganska dräggigt som jag sa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0