onsdag klar

Så var denna dagen förbi också. Idag har faktiskt vart en riktig slapp dag för mig, körde inte ens promenaden i morse som jag brukar gå (eller har gjort i ca 1½ vecka). Vaknade vid nio och satte mig lite vid datorn, sen blev det en kvart i solariet så lite av dim vita trianglarna på brösten försvann. Efter det gick jag hem och gjorde mig i ordning och åkte upp till mamma på middag där det blev hemmagjorda tacos pizzor(!)

Sen blev det en halvtimmes promenad ner till pappa igen för att sen gå och möta Rakel och sen gå ner till Lina för att leka lite med valparna och jag har verkligen gått och kärat ner mig i en. Gud vad jag vill ha henne. Snart börjar golnytt (efterlyst) så ska ta och kolla på det.


Kommentarer
Postat av: ljzm

du får åka till kängen sen och ta henne!

2010-05-20 @ 09:15:43
Postat av: Anonym

Men ja verkligen!

2010-05-20 @ 09:38:59
URL: http://nathalenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0