slapp tisdag

Okej den här dagen har jag inte gjort många knop, städade lite här hemma sen gjorde jag mig i ordning  och gick ner till lina där vi kollade på superprinsen och väntade på att det skulle sluta regna sen gick vi ut med valparna, mysigt! Efter det gick vi upp till centrum och köpte två värma-i-ugnen-pizzor och kollad på baksmällan sen ugly Betty, Desperate housewifes, Cougar town och Christine.. Nu har jag precis kommit hem och sitter och kollar på Sex and the City och ska snart sova.

Kom precis på att vi glömde gå till Statiol för att kolla på den där tanten som står där hela dagarna och nätterna, vi har haft så mycket att göra idag att vi inte har hunnit! Vi får gå dit i morgon helt enkelt. Ska snart lägga upp lite bilder på valparna. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0