söndag

Okej nu har jag och Lina haft en tuff vecka, 4 dagars onykterhet och tre chilldricks dagar. Igår när jag vaknade så jag gick jag ner till Lina och köptemed mig Billys pizza tll oss som vi käkade senvar det bara att öppna första ölen vid 12, sen blev det champagne och massa vin och Mintu shots och Kaluha shots. Det var full rulle igår men jag har inte haft så roligt på länge.

Sen skulle jag, Lina och hennes brorsa, Grönis och Mackan grilla och Jonas (Linas bror) skulle ta hand om potatisen, han somnar på bordet och bränner potatisen, grillen slockna och köttet var rött. Perfekt.

Jag och Lina var på vift här i Bålsta så skulle jag klättra över ett stort plank med hjälp av Lina men det går verkligen inte, vi försökte typ 5 gånger, en av gångerna så ramlade jag på rygg. Sen är det någon som tutar. Det var Polisen. Dom var väldigt trevliga och tyckte nog att vi skulle gå hem och sova.

Sen träffade vi på dom igen, då dom kollade leg på mig och Lina hade ingetpå sig så hon rabblade upp sitt personnummer för dom typ fyra gånger på rad jättefort så att dom visste att det var hennes haha! Sen efter det gick vi hem och sov och nu ska jag snart ner till Lina för att äta glass och bara chilla. Hon är väldigt bakis idag tydligen.

Nu ringde Lina och sa att vi skulle möta upp hennes brorsa och dom nere i Gröna dalrn, kanske blir en kall eller två? Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0