torsdag

Idag är det torsdag vilket betyder löning för mig. Ikväll kanske jag skulle träffat Markus på jobbet för ett glas vin eller två men tror jag hoppar det för jag orkar nog inte åka in till stan ikväll, ska hänga med Lina idag (ovanligt va?) och ska dra med henne till Statiol och kolla på den virriga damen, vi ar sagt att vi ska göra det nu i tre dagar men aldrig kommit dit. Men idag ska det ske.

Så vad ska jag och Lina hitta på ikväll då? Det blir nog en filt nere i Gröna Dalen eller sitta på hennes baksida med en pava vansinne (Kir) och bara snacka skit och leka med valparna. Nästa helg så kommer den nya ägaren och hämtar min lilla bebis. Jag kommer gråta floder och vill inte ens tänka på det än.. Min lilla prisessa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0