Hej helg

God morgon! Sitter på jobbet nu och kollar på Nyhetsmorgon lördag. Igår så var jag bara hemma hela dagen och tvättade och bara tog det lugnt, vilket var jävligt skönt. Runt klockan sju låg jag i sängen med en kopp te och tänkte sova tidigt så att jag fick sova ut eftersom att jag skulle upp 05:15 idag och jobba mellan 08-20. Då händer det som absolut inte får hända. Tina och Patrik ringer och dom har varit på kryssning och vill ha med mig till Villan, för vad är Villan en fredag utan mig? Så jag blir aspepp och gör mig i ordning och åker till Jakan där var det noll drag men hann få i mig två cider, en öl och en shott på typ 40 minuter. Sen drog vi till Kallhäll ett tag sen var det dags för dom att gå och sussa. Drog förbi Kungsängen och tog en öl med en kompis som jag inte träffat på år och dat. Sen åkte jag hem, var hemma vid 12 och here i am, trött as fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0