Fredag

I onsdags så slutade ju jag klockan 8 på morgonen. Jag var för trött att sitta kvar på jobbet och sen åka till Ikea så åkte hem direkt när jag slutade. Åt lite frukost sen var det puss och god natt. Vaknade sen runt 1 tiden och drog med mig Pia till Ikea. Det blev inte så mycket, två svarta filtar, ljus och tre ljus stakar. Tur att Ikea i Kungens kurva är det sämsta ever så jag inte spenderade så mycke pengar. Det är inte en sån månad nu!

Igår var det torsdag och jag var ledig då med. Jag och Lina drog till Naturhistoriska museèt, det fanns massa djur där. Det var roligt att träffa lillan och göra något. Sen blev det sushi och mongolisk mat på Mandarin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0