Hej på er!

Det var typ tusen år jag skrev. Det har hänt en del sen sist, har inte haft någon data så har varit segt att blogga från Iphonen. Tror det är lite därför jag slutade blogga. Lina är på mig om att jag ska börja igen så får väll slänga in ett inlägg nu då. Nu har man skaffat pojkvän, flyttat från Bålsta till Gärdet och är fast anställd! Helt nytt liv med andra ord. Trivs som bara den här på Gärdet men det är tråkigt att det är långt från mina girls. Men får ta mig tid att åka och träffa dom när jag är ledig. Idag har jag inte gjort speciellt mycket, gick upp vid kvart över nio och la mig och kollade på Sons of Anarchy. Sen har jag städat och försökt lära mig Mac datan som min kära pojkvän har köpt. Fattar nada! Snart kommer han hem från jobbet och så tänkte vi laga någon middag sen bara ta det lugnt. Sen ikväll ska jag träffa Daniela för en kvällsfika inne i stan! Ronja Rövardotter på tv! Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0