Helgen

I fredags så blev det myskväll med pojkvännen. Han lagade middag, ytterfile med hasselback potatis och chili bea! Jätteduktig var han och det blev jättebra.  Drack massa vin och kollade på Idol. I lördags hade jag lite för ont i huvudet för att ens gå upp ur sängen innan klockan tolv, jag som aldrig sover så länge! Johan åkte iväg och kollade på boxning och jag var hemma och städade lite och kollade på Carlifornication. Sen när han kom hem blev det middag och film. Allt för min syster, grät som ett litet barn. Brukar inte gråta så lätt till filmer men var mer känslig än vanligt för hade några timmar innan fått höra att Martin hade gått bort. Vila i frid vännen!

Igår var det söndag och började med att äta frukost sen gick jag och Johan ut och tog en promenad. Vi gick till Gamla stan, sen igenom Gamla stan och sen gick vi förbi Fältöversten för att äta lunch sen gick vi hem igen. Sen låg vi bara och mös resten av dagen. Nöjd med att jag för en gångs skull fick umgås med min egen pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0