Nattinlägg

Idag var det tisdag, idag så har jag tvättat och storstädat lägenheten. Efter jag hade gjort det så kollade jag runt i lägenheten och insåg att jag måste åka till Ikea. Jag tänkte ta mig en baby nap efter städningen så jag la mig i soffan. Det fick man inte göra för Johan var hemma tidigt från jobbet. Det var den babynapen, på typ 30 sekunder! Sen åkte jag i alla fall till jobbet. Skulle egentligen ha jobbat 16-22 men en blev sjuk så erbjöd mig att stanna till 08 istället.

I morgon bitti ska jag i alla fall hänga på låset på Ikea i Kungens kurva. Stannar nog kvar på jobbet till strax efter 9 så jag slipper snurra runt allt för länge. Det som ska köpas är, filtar, en lampa, förvarings boxar, lite ljus prylar.. Älskling bli inte arg om det blir för dyrt! Men vi måste faktiskt handla och nej det kan inte vänta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0