Tisdag

Tisdag idag, vaknade första gången vid halv sex eftersom att larmet på min mobil ringde så jag kunde väcka Johan som låg och sov och inte kan vakna själv. Ja, jag är hans väckarklocka. Känns skönt när man börjar fyra men endå måste vakna den tiden för att jag ska väcka han som ska gå upp. Efter att han hade gått somnade jag om och vaknade vid halv tio. Gick upp och satte mig vid datorn och drack kaffe sen diskade jag och nu ligger jag i soffan ochkollar på Snabba Cash. Ska snart börja göra mig i ordning för att åka och jobba. I morgon är jag iaf ledig och ska sola tänkte jag. Idag blev det ingen promenad eftersom att jag inte har nån portnyckel för att Johan har den annars kommer han inte in när han kommer hem från jobbet.

Kommentarer
Postat av: Johan

Tycker om när du väcker mig!!

2011-10-13 @ 20:16:44
Postat av: Nathalie

Och jag tycker om att väcka dig!

2011-10-13 @ 20:25:20
URL: http://nathalenordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0