Trött tjej!

Jag tror inte någon förstår hur mycket jag skulle vilja sova just nu. Att veta att alla sover förutom jag gör att jag tycker synd om mig själv. Måste jobba över ca en halvtimme i morgon så slutar runt halv 9 i morgon bitti. Då får vi se om jag orkar sola eller inte, skulle gissa på att det blir ett stort N E J! Kommer vara så trött att jag åker raka vägen, går och lägger mig i sängen och däckar på en gång, det är något jag skulle vilja göra nu iaf!

Idag har jag haft världens mysigaste dag med min pojkvän. Vi vaknade upp med varandra (händer typ aldrig eftersom att vi jobbar olika tider hela tiden!) och jag tvättade lite och han uppdaterade min IPhone så nu har man värsting program. Sen tog vi en promenad hemifrån oss till Vasa museet och sen gick vi till T-Centralen och käkade på Olearys. Efter det blev det en baby nap sen åka och jobba! Och nu sitter jag här, trött som ett as!

I morgon blir det som sagt en lång baby nap när jag kommer hem! Sen på kvällen blir det hemmagjord pizza och massa vin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0