Vill hem!

Sitter på jobbet och nu är jag trött! Jag vill hem till min pojkvän som har storstädat och diskat hemma medans jag är på jobbet, hur bra är han inte? Han är bäst när han lägger den sidan till! Han sitter och myser och dricker öl. Jag vill också dricka öl!

I morgon ska jag tvätta lite, och Johan ska nörda framför datorn och uppdatera min iphone för det har tydligen kommit något nytt program? Sen kanske vi ska ta en lunch eller nått tillsammans! Ska bli kul att umgås lite, för vi har för lite tid för sånt. Ska kanske försöka sola i morgon också, eller så gör jag det på lördag morgon när jag har slutat jobbet. Man är ju vitare än vitast just nu.

Lördag är dagen D! Då kommer Lina som jag inte har träffat på tusen år känns det som. Nu när jag har flyttat från Bålsta så blir det lite mer komplicerat för oss att ses. Men på lördag kommer hon och kanske Daniela på middag och vinkväll. Kommer bli hur mysigt som helst! Sett fram emot det i snart en vecka. Det är det som är så skönt med mig och Johan, för på lördag fyller en kompis till han år (grattis Hammaren) och då ska han åka till Kallhäll och fira honom med sina kompisar, och då tar jag över tjejerna för vinkväll. Det är skönt att vi är ett par som kan göra saker på olika håll! Ibland iallafall..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0