Beautiful saturday

Den här veckan har jag jobbat onsdag - fredag 06:30 - 16:30. Jag har jobbat, kommit hem och duschat och ätit sen har jag somnat och så har det hållt på i tre dagar. Igår när jag kom hem så hoppade jag in i duschen och johan städade, dammsög och torkade golven. Sen lagade han ryggbiff med "pommes". Det var nå refflade potatis gejer. Sen kollade vi på X Factor och Gustavsson 3 tr. Efter det var det puss och godnatt.
 
Vaknade vid kvart över 7 i morse för då ringde Johans klocka för han ska jobba i helgen. Så nu har jag ätit frukost, kollat igenom alla bloggar och målat om mina naglar (röd för det är JUL snart). Sitter och kollar på nyhetsmorgon och ska nog hoppa in i duschen snart. Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, ska kanske träffa Storebror och dricka lite vin. Vi kanske kan röra oss ut till Bålsta och våldgästa pappa också? Då blir han glad och jag har inte sett hans nya lägenhet än. 
 
Jusste måste tillägga att jag är ledig nu i tre veckor?! Lite semester såhär på höstkansten! Känns helt okej faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0