Gårdagen

I går så åkte jag hem till Tina vid 12 tiden och vi hade champagne frukost, sen blev det rödvin. Sen bestämde vi oss för att åka hem till Tinas farmor som bor i Bålsta för att dricka vin och äta kex med ostbricka. Vi satt där i ungefär 3 timmar haha. Supertrevligt! Sen gick vi hem till pappa och kollade hans lägenhet och drack lite vin och bara pratade. Sen blev det faktist Bifrost (!?) men var där i max en timme sen gick jag och Tina till tåget. Tina hoppade av i Kallhäll och jag skulle hem, tills jag kliver av tåget då jag får en fix ide om att jag ska gå på Mp. Var där tills dom stänge sen fick jag skjuts hem i polis bil hahah det är helt stört men sant! Skulle egentligen ta en taxi men nu blev det gratis istället. För lat för att gå (tar max 10 min).. Orkar inte med mig själv. Så jag höll igång i ca 13 timmar igår. Det är inte dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0