Rastlös

Fördelen med att vakna tidigt är att man kan få ut mer av dagen, om man har något att göra. I morse kollade jag på nyheterna och drack kaffe, sen gick jag ut och tog en powerwalk, sen när jag kom hem så målade jag om mina naglar och det blev inte alls bra. Har samma som innan med glittret men nu har jag röd färg under. Hur tänkte jag där? Men det glitriga nagellacket var jättevårt att få bort så orkar inte ens försöka göra om det idag. Sen har jag kollat några avsnitt av Sex and the City. Klockan är halv 1 och det känns som att det snart är kväll. Mina kompisar har typ inte ens vaknat än, och Johan jobbar. Nu får jag psykbryt snart måste hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0