Stockholm

Idag har jag strosat runt i stan med mitt lilla hjärta Lina. Vi startade med att köpa present till Vincent, det blev en hoppande tiger. (Tigern i Nalle Puh) Sen gick vi och fikade på Espresso House där dom hade "valfri bakelse 10 kr" så vi var ju tvugna att ta en varsin bakelse också, hehe! Sen ringde hennes man och frågade om vi ville käka lunch med honom så medans vi väntade på honom gick vi runt i affärer och kollade. Sen blev det en Sushi lunch när han kom sen åkte jag hem. Nu har jag vikt in den sista tvätten och tänkte hoppa ner i sängen och läsa.
 
Bild från i lördags när vi var hemma hos Tina.
 

Kommentarer
Postat av: nikki isabella

Snygg döskalle-ring, vart kommer den ifrån? :)
fin blogg!

2012-11-07 @ 00:48:14
URL: http://nikkiisabellas.blogg.se
Postat av: Nathalie

Hej! :)
Tack så mycket, ringen är ifrån Gina Tricot :)

2012-11-07 @ 07:00:25
URL: http://nathalenordlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0