Tisdag

 
Har varit dålig på att blogga dom senaste dagarna. Igår köpte jag nytt nagellack det blev ett ljusrosa sen köpte jag ett glittrigt som jag har över. Det blev skitsnyggt, för det glittriga har stora och små glitter i sig så det inte bara ser ut som massa glitter. Ska försöka fånga det på bild sen. Det är inte det lättaste har försökt skickat bild till Cathi men man ser inte så bra. Men ska försöka iaf. Nog om mina glittriga naglar! Igår såg Johan även dom två sista Johan Falk. Nu har jag sett dom två gånger, dom är så jävla bra. Dom filmerna har verkligen berört mig. Jag förstår inte me det är nått i dom där filmerna, och Seth Rydell... Det är garanterat de bästa polis filmerna som har gjorts i Svens historia iallafall. Jag förstår inte riktigt, eller jag har funderat på det sen jag såg den sista Johan Falk första gången. Varför blir man polisinfiltratör? Om det kommer fram får du flytta utomlands, byta identitet en gång i halvåret, ALLTID vara på din vakt. Är det ett liv? Förstår faktiskt inte varför man ens kommer på tanken. "Man tror inte att det ska sluta så" Nej självklart inte men tänk tanken ATT det faktiskt kan sluta så. Vad ska jag då hitta på idag? Denna eviga frågan. Ikväll blir det iaf en riktig myskväll här hemma, ska försöka mig på att göra biff Rydberg. (Heter det så?) Sen blir det nog någon film också. 
 
              
             
Snälla ta mig till någon av dom här platserna?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0