Torsdag den 15 November 2012

Skrev ut min blogg adress på min Facebook idag, det syns i statistiken. Idag har jag inte gjort så mycket, jag har kollat på filmen Cockpit och blev faktiskt överraskad åt det bättre hållet. trodde faktiskt inte att den skulle vara så bra. Sen har jag inte gjort så mycket mer, pratat med Cathi typ! Pratade om en grej idag som jag nog inte får skriva ut här än. Kanske gör det ikväll. Det har ingenting med mig att göra, its all about Cathrine! Men det är en bra sak iallafall, är så glad för hennes skull! Om ungefär två timmar kommer Johan hem, äntligen. Ja som ni märker händer det inte så mycket i mitt liv, sitter bara här och skriver om ingenting. Det har kommit ut ytteligare en ny film om SD. Vilka jävla nollor, nackskott. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0