Torsdag 8 November

God morgon!
 
Igår blev det mest bild uppladdningar. Eller jag skrev ett inlägg på morgonen när jag var pepp på att gå ut och gå och sen gå till Ikea. Men sen slutade med att jag kollade på Brekfast at Tiffanys istället. Så tog bort det inlägget haha. Den filmen är från 1961 oh jag jag kunde inte slita mig från tvn. Mycket bättre än vad jag trodde att den skule vara faktiskt. Sen efter att jag hade kollat på filmen städade jag här hemma och sen gick jag till bolaget och köpte två flaskor Masi. Sen när jag kom hem gjorde jag i ordning fläskfilen och sen la den i ett folie paket med vitlök, lök m.m. Sen blev det middag och vin när Johan kom hem. Så himla mysigt. Sen gick vi och satte oss framför tvn och drack lite mer vin och satt och prata fram tills klockan var nästan 10 då gick vi och la oss. 
 
Vad är planen för idag då? Jag har städat badrummet och det fins nästan ingenting annat att städa här hemma. Jag har liksom redan städat allt. Blev sugen på att gå till Ikea men sen när jag kollade ut är det helt grått och sen har jag inte den blekaste om vad jag ska köpa, Det jag vill köpa är typ matta till vardagsrummet, två vita byråar till sovrummet, ny säng eller nattduksbord. Finns liksom inget "litet" jag vill köpa så känns onödigt att gå dit för att köpa lite ljus? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0