Nostalgi

Herregud, blir helt varm i hjärtat när jag läser igenom den här bloggen som jag startade sommaren 2010. Vilka minnen. Jag måste bara säga att Lina Millqvist vad jag älskar dig och våran sommar 2010. Jag blir seriöst gråtfärdig! Det har hänt en del sen dess. Jag har skaffat pojkvän, och vi har köpt lägenhet tillsammans som vi också har TOTAL RENOVERAT. Men det var värt det för jag älskar lägenheten som den ser ut nu. Det är några möbler vi ska byta ut bara sen är allt så gott som klart. Nu måste jag fortsätta och läsa igenom bloggen men var bara tvungen att slänga in ett inlägg. #love

Kommentarer
Postat av: L

<3<333

2012-10-30 @ 19:44:31
URL: http://lajnalizm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0