dont you worry child

Nu måste jag skriva av mig igen, jag har haft en underbar dag idag tillsammans med Cathi, vi har druckit Sangria och lyssnat på reggae. Efter det mötte jag Lina och hennes mamma och åkte dit och fikade, efter det hem till mamma på en fika. Nån stanns på vägen föll hela min värld samman igen. Verkligheten kom ifatt mig. Har inte velat tänka på det. I morgon kommer nog vara den värsta dagen i hela mitt liv. Jag ska åka och skriva över lägenheten på Johan. Jag ska packa alla mina saker, lämna ifrån mig nyckeln till min fina lägenhet och säga hejdå till kärleken i mitt liv, kommer bryta ihop totalt. Jag vill inte! Jag vill att någon ska väcka mig och säga att allt har varit en mardröm. Hela mitt liv är förstört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0