Nytt liv, ny start

Hej, nu var det tusen år sen sist. känns som att jag bara skriver när det har hänt något stort i mitt liv och att jag måste skriva av mig. 2013 började inte riktigt som jag hade tänkt mig. Jag har haft hela mitt liv planerat med en kille jag trodde jag skulle leva hela mitt liv med. Hela våran sommar var planerad. Vi köpte en lägenhet tillsammans förra sommaren som vi har renoverat till vår egen, köpt nya möbler, allting är nytt. Så som vi ville ha det. Ifredags tog det slut, vi båda är överrens om att det är det rätta att göra. Det känns sjukt konstigt att inte få sova tillsammans länge, att prata med varandra eller bara sitta hemma i våran soffa och kolla på en film. Allt känns så tomt och det enda jag tänker på är att "vad ska jag nu göra?", allt jag hade planerat var tillsammans med honom, Det här är nog det svåraste jag har gått igenom i hela mitt liv.
 
Nu sover på soffan hemma hos min pappa. Sitter och letar lägenhet på blocket och på hemnet, vill ha en liten etta i Kalhäll. Vill renovera den till min egen, vill starta mitt liv på nytt. Vet bara inte riktigt hur jag ska klara av det på egen hand. Jag har världens underbaraste vänner som verkligen har ställt upp för mig nu dom senaste dagarna. Känns på ett sätt som att jag verkligen har saknat dom. Det är ingen lätt grej att göra slut med en kille jag trodde skulle bli pappan till mina barn. Känns förjävligt, men jag tror att det kommer något gott ur allt. Nu tar jag nya tag, jag har hela sommaren framför mig som jag ska spendera med mina vänner. Mitt liv kommer att bli så bra när allt med lägenheten är klart. Nu känns det som att jag sitter och skriver en bok men jag tycker det är så skönt att skriva av mig när det har hänt något. Sen är det kul att kunna gå tillbaka i blogen och kunna läsa om allt jag har gått igenom. Nu måste jag snart börja göra mig i ordning för jobbet.

Kommentarer
Postat av: Cathi

<3

Svar: <3
Nathalie Svensson

2013-02-05 @ 22:10:32
URL: http://violacathrine.se
Postat av: Vilma Polychronopoulos

Riktigt bra blogg :)

/Vilma (Joanna Polychronopoulos dotter) ;)

2013-11-16 @ 07:02:08
URL: http://fvryttarna.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0