Söndag

Hej nu var det ett tag sen jag skrev igen. Nu har det hänt ytteliare saker i mitt liv, stora saker! Jag och Johan gjorde klart alla papper med lägenheten - det tog sin lilla tid. Men samma dagsom allt blev klart med papperna så ringde jag till banken och dubbelkollade att allt var klart. Allt var klart så ringde och la ett bud på en lägenhet i Kallhäll. Jag fick den - kan inte beskriva med ord hur lycklig jag blev! Så senast den 16e april får jag nycklarna och flytta in. Det blev en liten 1:a på 26,5 kvm med stor balkong. Den ska målas om och in med nytt golv och lite småfix - som att byta ut dörrhandtag och skåpluckshandag osv. Men den kommer bli så fin. Nu är det lite sol på balkongen så ska hoppa utoch sola innan jag ska börja jobba. Vill ju va lite brun när Cathi kommer hem från Spanien på tisdag, kanske fuskar och solar solarium en gång eller två också heheh. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0